K-Pet Süper Lig ekiplerinden GAÜ Çetinkaya ile Yeni Boğaziçi, hazırlık maçı kapsamında karşı karşıya geldi. GAÜ Çetinkaya’nın Metehan Tesisleri’nde oynanan karşılaşmayı sarı kırmızılılar 2-0’lık skorla kazandı. Karşılaşmanın henüz başında Emre Özsin ile öne geçen Çetinkaya ilk yarıyı bu skorla önde tamamladı. İkinci yarıda oyuna dahil olan Esin Sonay ile bir gol daha bulan sarı kırmızılı ekip, rakibini 2-0’lık skorla mağlup etti.
FUTBOL Haberleri
Özekmekçi Gaziveren'de devam edecek
Cihangir'de Aytaç Karevizirler dönemi başladı
"Spor Bakanlığı artık zorunluluktur"
KTFF Olağan Genel Kurulu gerçekleşti
“Sözümüzü tuttuk, mucizeyi gerçekleştirdik”