Çetinkaya’da Tatar dönemi sona eriyor

Süper Lig ekiplerinden Çetinkaya’da Mehmet Tatar dönemi sona eriyor

Süper Lig ekiplerinden Çetinkaya’da Mehmet Tatar dönemi sona eriyor

Konuyla ilgili açıklama yapan Tatar, kulübün içinde bulunduğu mali sıkıntılara dikkat çekti, Çetinkaya’nın hak ettiği desteği göremediğini ifade etti. Özellikle sponsorluk konusunda ciddi sorunlar yaşandığını belirten Tatar, mevcut koşullar altında başkanlık görevini sürdürmesinin mümkün olmadığını söyledi.

Kararını önümüzdeki hafta gerçekleştirilecek mali genel kurulda resmen divana sunacağını kaydeden Tatar, görevi bırakma sürecinin ardından kulübün geleceği için yeni bir yapılanmanın önünün açılmasını temenni etti.

Çetinkaya camiasına da seslenen Tatar, kulübün yalnız bırakılmaması gerektiğini vurgulayarak, tüm Çetinkayalıları takımlarına sahip çıkmaya çağırdı.

FUTBOL Haberleri

Erhan Çınar yeniden Mormenekşe'de
Ahmet Sivri'nin yeni adresi Sebatspor
Doğan Türk Birliği'nde yol ayrımı
Gençler Birliği’nde Kılıç Ali Kahraman dönemi
Naci Talat Turnuvası başlıyor