Cahitoğlu, Madencioğlu’nu kabul etti

Başbakanlık Spor Dairesi Müdürü Hüseyin Cahitoğlu, Dünya Şampiyonası’nda kürsüye çıkma başarısı gösteren Kemal Madencioğlu’nu kabul etti.

Başbakanlık Spor Dairesi Müdürü Hüseyin Cahitoğlu, Dünya Şampiyonası’nda kürsüye çıkma başarısı gösteren Kemal Madencioğlu’nu kabul etti. 30 Ağustos – 11 Eylül Tarihleri arasında Moskova’da gerçekleşen Skeet Dünya Şampiyonası’nda Dünya ikincisi gelme başarısı gösteren Kıbrıslı Türk sporcu Kemal Madencioğlu, takım içerisinde yaptığı en iyi atış derecesi şampiyona da adından söz ettirdi. İtalya’nın arkasında Amerika’nın ise önünde dünya ikincisi gelerek büyük bir başarı elde eden Türkiye Milli takımı elde edilen başarıda sporcumuz Kemal Madencioğlu’nun başarısını ön plana çıkardı. Elde edilen başarı sonrası Başbakanlık Spor Dairesi Müdürü Hüseyin Cahitoğlu Milli Sporcumuzu Kemal Madencioğlu’nu kabul ederek kutladı.

Başbakanlık Spor Dairesi Müdürü Hüseyin Cahitoğlu Madencioğlu’nu kabulde yaptığı açıklamada “Gençlerimizin başarıları bizleri her zaman gururlandırır. Özellikle son zamanlarda ülkemiz adına bunların başarılıyor olması aslında çalıştıktan sonra hiçbir engelin olmadığını gösteriyor” dedi. Gençlerin uluslararası şampiyonalarda yer almalarını ve yeteneklerini ortaya koyabilmelerini sağlayabilmenin önemli olduğunu kaydeden Cahitoğlu, sporcuların bireysel başarılarının birçok spor dalında görüldüğüne değinen Hüseyin Cahitoğlu, Kemal’ı uluslararası yarışmalarda elde ettikleri başarısından dolayı kutladı.

 

DİĞER Haberleri

Aysel ve Hasan’ın mutlu günü
Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı