Burak’tan Çetinkaya’ya veda

Burak Emir, Çetinkaya’ya veda etti.

Deneyimli savunma oyuncusu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla son dört buçuk sezondur formasını giydiği ve kaptanlığını yaptığı sarı kırmızılılara şu sözlerle veda etti:

“Yıllardır formasını gururla taşıdığım, çok güzel dostluklar biriktirdiğim Çetinkaya Türk Spor Kulübü'nden ayrılma vakti geldi. Bu ülkenin tartışmasız en büyük kulübünde yıllarca futbol oynamak, kaptanlığını yapmış olmak benim için paha biçilmezdi. Takıma geldiğim ilk günden bu yana birlikte çalıştığım tüm başkanlarıma, yöneticilerime, kulüp personelimize, taraftarımıza ve birlikte omuz omuza mücadele ettiğim tüm futbolcu kardeşlerime sonsuz teşekkür ederim. Herşey için minnettarım. Bu büyük camianın yeri bende hep ayrı olacaktır.”

FUTBOL Haberleri

Çetinkaya’da Tatar dönemi sona eriyor
Erhan Çınar yeniden Mormenekşe'de
Ahmet Sivri'nin yeni adresi Sebatspor
Doğan Türk Birliği'nde yol ayrımı
Gençler Birliği’nde Kılıç Ali Kahraman dönemi