Bakanlar Kurulu sonrasında açıklamalarda bulunan Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, tenis, atıcılık, cimnastik ve benzeri bireysel olarak yapılabilen spor branşları 1 Haziran’dan itibaren serbest olacağını duyurdu. Özersay ayrıca Spor Dairesi ile Sağlık Bakanlığı’nın bir araya gelerek hangi branşların hangi şartlarda açılacağını belirleyeceğini ifade etti.
DİĞER Haberleri
Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı