Binatlı'da görev yeniden Davutoğlu'nun

Süper Lig ekiplerinden Binatlı'da yeni teknik adam belirlendi.

Süper Lig ekiplerinden Binatlı'da yeni teknik adam belirlendi. Sarı yeşilli ekip, yeniden takımı Gökmen Davutoğlu'na emanet etti. Deneyimli teknik adam, geçtiğimiz sezonda da takımı çalıştırmış, Tahsin Mertekçi Kıbrıs Kupası 2'nci Tur maçında Çetinkaya maçında alınan mağlubiyetten sonra o günkü yönetimle karşılıklı anlaşarak Binatlı ile yollarını ayırmıştı. Gökmen Davutoğlu böylelikle 150 gün aradan sonra yeniden takımın başına geçmiş oldu.

 

FUTBOL Haberleri

Baf Ülkü Yurdu'nda Mali Genel Kurul yapıldı
Küçük Kaymaklı'da Özgü Bayraktar dönemi
BTM 2. Ligi’nde 7. hafta programı
Mormenekşe’de Genel Kurul 30 Haziran’da
Çetinkaya’da Tatar dönemi sona eriyor