Beşiktaş Derneği'nden Tatar'a davet

KKTC Beşiktaş Taraftarları Derneği Yönetimi, Başbakan Ersin Tatar’ı ziyaret etti

KKTC Beşiktaş Taraftarları Derneği Yönetimi, Başbakan Ersin Tatar’ı ziyaret etti. Ziyarette Dernek Başkanı Mustafa Taş, Başbakanı Dereboyu’ndaki yeni dernek binasının açılışına davet etti. Başbakan Tatar ise, ülkemizde futbolun gelişmesi için büyük kulüplerden destek almanın önemli olduğunu ve bu kapsamda dernek faaliyetlerinin önemli olduğunu belirtti. Ziyaret sonunda yönetim, Tatar’a Beşiktaş forması hediye etti.

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı