“Beni bağrına basan tüm Aslanköy camiasına teşekkür ederim”

Bu sezon tarihinde ilk kez Süper Lig’e yükselme başarısı gösteren Aslanköy’de deneyimli isim Mustafa Yaşınses, takıma veda etti.

Yaşınses yaptığı paylaşımda “Beni bağrına basan tüm Aslanköy camiasına çok teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.

Yaşınses’in veda paylaşımı şu şekilde:

 

“Gemi limana yanaştı. Beni ilk günden bağrına basan tüm Aslanköy camiasına teşekkür ederim hakkım varsa bin kere helal olsun. Aslanköy ile bu tarihi yazan ekibin bir parçası olmaktan dolayı çok gururluyum. Ayrıca şampiyon olan Baf Ülkü Yurdu camiasını da tebrik eder, play-off ve play-out oynayacak tüm takımlara başarılar dilerim”

FUTBOL Haberleri

Kaymaklı’da yeni görevlendirmeler
Salih Işık, Gençlik Gücü'nde Altyapı Koordinatörü oldu
KTFF’de olağan Genel Kurul yarın
Yenicami'de Emre Perçinci dönemi
Karşıyaka'da Olağan Genel Kurul 2 Temmuz'da gerçekleşecek