Başbakanlık Kupası DAÜ’nün

Tenis Federasyonu 2020 faaliyet programında pandemi nedeniyle yapılamayan Başbakanlık Kupası oynandı

                                                                                                                                                                                        Kuzey Kıbrıs Tenis Federasyonu (KKTF) tarafından düzenlenen 2020 Başbakanlık Kupası sahibini buldu. Kupayı Doğu Akdeniz Üniversitesi kazandı.

2019-2020 yılı lig sezonunun 3. ve 4. sırada tamamlayan Doğu Akdeniz Üniversitesi ile Lefkoşa Şehir Kulübü, Başbakanlık Kupası mücadelesini KKTF kortlarında Çarşamba günü oynandı. Tekler ve çiftler müsabakaları sonrasında 4-2 galip gelen DAÜ, kupanın sahibi oldu. Müsabakalar sonunda takımlara ödüllerini Spor Dairesi Genel Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Deniz Dana takdim etti.

 

DAÜ – Lefkoşa Şehir Kulübü: 4-2

Tek Erkekler: 2-0

Çift Erkekler: 1-0

Tek Kadınlar: 1-1

Çift Kadınlar: 0-1

TENİS Haberleri

Teniste Senyör Cup heyecanı yaşandı
Senyör Cup’ta çekişmeli maçlar
Senyör Cup’ta zevkli karşılaşmalar
Bekir ve Toprak’tan Limasol’da final başarısı
Asım Aras Astan, ITF ve Tennis Europe haftasını ikincilikle tamamladı