Düzenlenecek seminer, sporcu sakatlıkları ve Covid-19 sonrası nelere dikkat etmeleri gerektiği ile ilgili yapılacak. Semineri KKTC Dopingle Mücadele Kurulu Başkanı, Spor Hekimi Uzm. Dr. Nevzat Denerel 26 Mart 2021 Cuma günü saat 18.00’de zoom üzerinden verecek. Yapılan açıklamada semineri izlemek isteyenlerin federasyonunun sosyal medya hesaplarından paylaşılacak bağlantıyla katılım gösterebilecekleri belirtildi.
İlgili Haberler
BADMİNTON Haberleri
Lefkoşa Badminton Open 2026 tamamlandı
Badmintonda antrenörlük kursu başladı
Nehir Deniz, Bulgaristan'da yarıştı
Nehir Deniz, Lokeren'de Şampiyon
Potent Spor Kulübü, Adana’da madalyaları topladı