Badminton U15 Milli Takımı Ankara’da

KKTC Badminton Federasyonu U15 Milli Takımı Ankara’da Olimpiyat Hazırlık Merkezinde düzenlenecek olan 15 Yaş Altı Türkiye Şampiyonasında mücadele edecek.

15-20 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek olan Türkiye Şampiyonası’nda milli takımı 6 erkek ve 6 kız sporcu temsil edecek. Kafilede Başkan Fırat Deniz'in yanı sıra, yönetici olarak Simge Serinyürek ve antrenör olarak Savaş Dursun görev yapacak.

BADMİNTON Haberleri

Lefkoşa Badminton Open 2026 tamamlandı
Badmintonda antrenörlük kursu başladı
Nehir Deniz, Bulgaristan'da yarıştı
Nehir Deniz, Lokeren'de Şampiyon
Potent Spor Kulübü, Adana’da madalyaları topladı