Badminton U11 Milli Takımı Eskişehir'de yarışacak

KKTC Badminton U11 Milli Takımı 22-25 Nisan 2025 tarihleri arasında Eskişehir Anadolu Teknik Üniversitesi Spor Salonu’nda düzenlenecek olan Türkiye Badminton Şampiyonasına katılıyor.

Kafilede idareci olarak Sevim K. Önet ve antrenör olarak Nevzad Denerel, yer alırken milli takımda 2 kız, 3 erkek sporcu bulunuyor. Federasyon yaptığı açıklamada milli takıma ve sporculara başarılar diledi.

BADMİNTON Haberleri

Lefkoşa Badminton Open 2026 tamamlandı
Badmintonda antrenörlük kursu başladı
Nehir Deniz, Bulgaristan'da yarıştı
Nehir Deniz, Lokeren'de Şampiyon
Potent Spor Kulübü, Adana’da madalyaları topladı