Ayak Tenisi karması Türkiye’de üçüncü

Futboltenisi Federasyonu Türkiye’de ilk kez düzenlenen, Denizli’nin ev sahipliğini yaptığı, 18 il şampiyonlarının ve ülkemizden 2 karma takımlarının katıldığı Türkiye Ayak Tenisi Şampiyonası’nda üçüncü olarak kürsüye çıktı.

Ahmet Yeşil

16-17 Ekim tarihlerinde düzenlenen organizasyonda grup maçlarını ve çeyrek final maçlarını kayıpsız geçiren takımımız, yarı final maçında rakibiyle oynadığı ve rekabetin yüksek olduğu maçta mağlup olarak 3.lük - 4.lük maçı oynamaya hak kazandı. Bu maçta rakibini yenen takımımız Türkiye Ayak Tenisi Şampiyonası’nda 3.lük ödülünü kazanarak kürsüde yerini aldı.

FUTBOL Haberleri

KTFF’de olağan Genel Kurul yarın
Yenicami'de Emre Perçinci dönemi
Karşıyaka'da Olağan Genel Kurul 2 Temmuz'da gerçekleşecek
BTM’de goller yağmur gibi
Lefke’de Genel Kurul 2 Temmuz’da