Arıklı, Turunç’u kabul etti

Spordan sorumlu Başbakan Yardımcısı Ekonomi ve Enerji Bakanı Erhan Arıklı, milli boksör ‘Demir yumruk’ lakaplı Metin Turunç’u kabul etti.

19 Mayıs’ta Ukrayna’da aldığı galibiyetten dolayı Turunç’u tebrik eden Erhan Arıklı, 24 Temmuz’da Arnavutluk’ta yapacağı maç öncesi ise kendisine başarılar dileyerek başarılı olan her sporcuya destek vermeye devam edeceklerini söyledi.

Ülke olarak zor bir dönemden geçildiğini hatırlatan Arıklı, bu ve benzeri başarıların ise ülke adına önemli olduğunu söyledi. Metin Turunç’u kabulünde Erhan Arıklı’ya Spor Dairesi Yönetim Kurulu Başkanı Mete Topçu da eşlik etti.

DİĞER Haberleri

Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
KTSYD yönetimi Üstel'i ziyaret etti
YÖK’ten Yakın Doğu Üniversitesi’ne “Spor Dostu Kampüs” ödülü
KKTC BJK’de Mustafa Taş dönemi
Polis Halk Koşusu Lefkoşa'da yapıldı