Antrenmanlarda tedbirler artırılıyor

Spor Dairesi, Bulaşıcı Hastalıklar üst Kurulu’nun açık ve kapalı alan antrenmanlarında tedbirin daha da artırılması yönünde görüş bildirdiğini duyurdu.

Yapılan açıklamada spor müsabakalarının ikinci bir duyuruya kadar başlatılmamasının kararlaştırıldığı belirtildi.

Spor Dairesi tarafından konu ile ilgili olarak yapılan açıklama şu şekilde:

Ülkemizde son günlerde Covid-19 vakalarında görülen artış üzerine Bulaşıcı Hastalıklar Üst Kurulu, açık ve kapalı alanlarda yapılan antrenmanlarda, tedbirlerin daha da artırılması yönünde görüş bildirmiştir. Artırılmış tedbirlerle antrenmanların devam edeceği, ancak spor müsabakalarının, ikinci bir duyuruya kadar başlamaması kararlaştırılmıştır. Gelişmelerle ilgili önümüzdeki günlerde daha ayrıntılı bilgi verilecektir.

İlgili Haberler

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı