Ankara’da başarı arayacaklar

Badminton U19 Milli Takımı Türkiye Şampiyonası’na katılmak için Ankara’ya gitti.

Geçtiğimiz hafta U19 Milli Takımının katılacağı şampiyonaya geçtiğimiz hafta da U17 Milli Takımı katılmıştı. Ankara Olimpiyat Hazırlık Merkezi’nde düzenlenecek olan şampiyonaya giden U19 Milli takım kafilesinde 4 kız ve 5 erkek sporcu bulunuyor. Erkeklerde Arda Eroğlu, Adal Şadırvan, Tahsin Çökmez, Seymen Gülay Deniz ve Süleyman Gündüz temsil ederken, kızlarda ise Beste Aydoğan, Eren Özuyanık, Sıla Hacıarif ve Özgem İpek Öğe milli formayı terletecek. Turnuva öncesinde Federasyon yetkilileri U19 Milli Takımından iyi sonuçlar beklediklerini belirtti.

BADMİNTON Haberleri

Lefkoşa Badminton Open 2026 tamamlandı
Badmintonda antrenörlük kursu başladı
Nehir Deniz, Bulgaristan'da yarıştı
Nehir Deniz, Lokeren'de Şampiyon
Potent Spor Kulübü, Adana’da madalyaları topladı