4 takım Süper Lig'e terfi için mücadele edecek

AKSA Birinci Lig’de normal sezonun tamamlanmasının ardından Süper Lig’e son takımın terfi olacağı Play – Off Grubu da netleşti.

AKSA Birinci Lig’de normal sezonun tamamlanmasının ardından Süper Lig’e son takımın terfi olacağı Play – Off Grubu da netleşti. 30. hafta maçlarının ardından Değirmenlik, Lapta, DND L. Gençler Birliği ve Düzkaya takımları Süper Lig’e çıkmak için mücadele edecek.

Statü gereği mevcut puanlar bölünürken Değirmenlik 28, Lapta 27, DND L. Gençler Birliği 26 ve Düzkaya 25 puanla başlayacak.

Tamamının tarafsız sahalarda oynanacağı maçlar sonunda Baf Ülkü Yurdu ve Aslanköy’ün ardından bir takım daha Süper Lig’e terfi etmiş olacak.

Maçların programları KTFF tarafından açıklanacak.

 

FUTBOL Haberleri

Baf Ülkü Yurdu'nda Mali Genel Kurul yapıldı
Küçük Kaymaklı'da Özgü Bayraktar dönemi
BTM 2. Ligi’nde 7. hafta programı
Mormenekşe’de Genel Kurul 30 Haziran’da
Çetinkaya’da Tatar dönemi sona eriyor