15 Mayıs'a kadar spor yapılmayacak

Bakanlar Kurulu'nun aldığı bir dizi kararlar içerisinde sportif faaliyetlerin 15 Mayıs tarihine kadar yapılmayacağı da yer aldı.

Bakanlar Kurulu toplantısının ardından alınan kararları Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay açıkladı. Yapılan açıklamada sportif faaliyetlerin 15 Mayıs 2020 cuma gününe kadar yapılamayacağı belirtildi. Özersay alınan kararların şartlara göre revize edilebileceğini de ifade etti.

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı