
Mert ve Arda finale yükseldi
Eskişehir'de düzenlenen Aydın Onur U20 Türkiye Şampiyonası'nın ikinci gününde 200 metrede piste çıkan iki atletimiz Mert Tut ve Arda Yurttaş finale kalma başarısı gösterdi.
A+A-
Eskişehir'de düzenlenen Aydın Onur U20 Türkiye Şampiyonası'nın ikinci gün yarışları başladı. Sabah seansında 200 metrede piste çıkan iki atletimiz Mert Tut ve Arda Yurttaş finale kalma başarısı gösterdi. İki atletimizin finale kalması kafilede mutluluk yarattı.
Mert serisinde 22.39 koşarak finale yükselirken, Arda 22.23 ile final vizesi aldı. 200 metre final yarışı saat 16.40'ta koşulacak.
Ecem piste çıkıyor
Yüksek atlama branşında Ecem Nehir Çelik şampiyonanın ikinci gününde yarışacak bir diğer atletimiz olacak. Saat 14.30'da başlayacak yarışta Ecem madalya arayacak.
Bu haber toplam 105 defa okunmuştur
Etiketler : atletizm






.gif)


HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.