Çetinkaya’da Tatar dönemi sona eriyor

Çetinkaya’da Tatar dönemi sona eriyor

Süper Lig ekiplerinden Çetinkaya’da Mehmet Tatar dönemi sona eriyor

A+A-

Süper Lig ekiplerinden Çetinkaya’da Mehmet Tatar dönemi sona eriyor

Konuyla ilgili açıklama yapan Tatar, kulübün içinde bulunduğu mali sıkıntılara dikkat çekti, Çetinkaya’nın hak ettiği desteği göremediğini ifade etti. Özellikle sponsorluk konusunda ciddi sorunlar yaşandığını belirten Tatar, mevcut koşullar altında başkanlık görevini sürdürmesinin mümkün olmadığını söyledi.

Kararını önümüzdeki hafta gerçekleştirilecek mali genel kurulda resmen divana sunacağını kaydeden Tatar, görevi bırakma sürecinin ardından kulübün geleceği için yeni bir yapılanmanın önünün açılmasını temenni etti.

Çetinkaya camiasına da seslenen Tatar, kulübün yalnız bırakılmaması gerektiğini vurgulayarak, tüm Çetinkayalıları takımlarına sahip çıkmaya çağırdı.

Bu haber toplam 140 defa okunmuştur
Etiketler : ,

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.